Bepaal zelf de merkessentie van uw bedrijf
Hoe gaat u nu zelf aan de slag om de merkessentie van uw bedrijf of organisatie te bepalen? Aan de hand van de comma brand tool geven we een interactieve sessie over hoe u zelf aan de slag kan om uw merkessentie te bepalen. Dit vormt de basis voor het DNA van uw bedrijf en bepaalt alle verdere communicatie richting klanten, medewerkers, prospecten, ... Dit door in te zoomen op belangrijke pijlers die uw identiteit vorm geven of beïnvloeden: concurrentie, doelgroepen, waarden, persoonlijkheid, USPs… en te bekijken hoe u deze kan bepalen. Na deze comma college bent u in staat om dit vast te pakken en met uw team te behandelen en vast te pinnen.
Concreet zal je na de opleiding:
- zelf uw merkessentie bepaald hebben in een interactieve sessie
- met uw team actief aan de slag kunnen om de merkessentie te implenteren
Wil je ook inzoomen op de merkessentie van uw bedrijf? Schrijf je dan snel in voor deze comma college op vrijdag 8 maart, van 8u30 tot 10u30 in de 411-workspace. Wij voorzien koffiekoeken als ontbijt.
8u30-10u30